who doesn’t love an amazing looking set of nails. It is the accessory that you never put down!

designedtokill

Caviar nails en Micro beads nail art zijn dè trends van deze herfst. Je kan er alle kanten mee op en zo creatief mee zijn als je zelf wilt!

Hier heb ik een paar mooie voorbeelden:

Image

Deze met Roze en zilver vind ik heel mooi! Romantisch en een fris kleurtje roze.

Image

Turquoise caviar nails zijn op dit moment heel populair.

Image

Deze zijn persoonlijk mijn favoriet! Zwart met gouden micro beads.

Image

Taupe Caviar nails, deze kleur is mooi te combineren met gebroken wit, vind ik zelf.

Image

Knalpaars, mooie opvallende kleur. Deze ga ik zelf ook nog wel eens uitproberen.

deze looks zijn simpel en classy! deze micro beads kan je bestellen via internet en gewoon matchen met een mooie kleur nagellak zoals deze hierboven.

Ik hoop dat jullie wat aan mijn voorbeelden hebben. X♥X♥ Ella.

View original post

About Sassy City Bags

Lover of fashion and accessories. Channel your inner bag lady!

Posted on March 21, 2013, in General. Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

